خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان بذر گل بذر صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان گل صیفی بذر گیاهان دارویی

فروش بذر سبزی ویونجه در اصفهان

آدرس اینستاگرام

فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان بذر گل بذر صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان گل صیفی بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان  بذر گل  بذر صیفی  بذر گیاهان دارویی

خرید و فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان | گل | صیفی | بذر گیاهان دارویی 09132163404

خرید و فروش بذر گل مغربی

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ

 

 

خرید و فروش بذر گل مغربی

 

گل مغربی در طبیعت در انواع یک ساله، دوساله و چندساله وجود دارد. این گیاه به سرما و همچنین خشکسالی مقاوم بوده و نیاز به خاکی دارای زهکشی خوب دارد.

 میوه آن به شکل کپسول بوده و حاوی دانه های قهوه ای روشن و تیره است. این گیاه  نور پسند بوده و نیاز به نور مستقیم آفتاب دارد البته در محل های نیم سایه نیز رشد می کند.

 

خرید و فروش بذر گل مغربی در اصفهان

 

فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

 

 

آبیاری این گل زیبا باید در طول ماه های خشک سال انجام شود. گیاه گل مغربی به خشکی مقاوم بوده و آبیاری کمی نیاز دارد. برای آبیاری به خاک نگاه کنید اگر خشک بود آبیاری را انجام دهید. خاک سبک شنی و ماسه ای دارای زهکشی خوب برای گل مغربی مناسب است. البته در خاک سنگین نیز می تواند زنده بماند. pH خاک باید کمی اسیدی یعنی  بین ۵/۵ تا ۷ باشد.

تابستان بسیار گرم ممکن است گلدهی این گیاه را متوقف کند. بیماری سفیدک سطحی یکی از بیماری هایی است که در شرایط رطوبت ظاهر می شود.

 

گیاه شناسی: برگ ها ممکن است ساده، دندانه دار و یا لبه موج دار باشد. انواع دوساله دارای برگ های متناوب هستند. گل های این گیاه منظم، دو جنسی، درشت و فنجانی بوده و در رنگ های سفید، صورتی و زرد بسته به نوع آن دیده می شود اما بیشتر گونه های آن گل های زرد دارند.گل ها به صورت منفرد جانبی و یا روی خوشه های انتهایی تشکیل می شوند. این گل ها دارای ۴ کاسبرگ زود افت بوده و هر گل ۴ پرچم کوتاه و ۴پرچم بلند دارد. ویژگی دیگر این گل این است که در آن گلبرگ ها به کاسبرگ ها نچسبیده اند.

تکثیر با بذر

تکثیر گیاه گل مغربی از طریق بذر به خوبی امکان پذیر است و بذر انواع یکساله در اوایل بهار و بذر انواع چندساله در اوایل تابستان در شاسی سردکاشته می شود اما در پاییز کشت در محل اصلی صورت می گیرد. دمای کشت باید ۱۸-۲۰ درجه سانتی گراد باشد.

خواص دارویی:  از دانه و روغن دانه ای گل مغربی برای درمان طیف وسیعی از بیماری های التهابی مانند مشکلات قاعدگی و اگزما استفاده می شود.این گیاه دارای خواص درمانی فراوانی است که مهمترین آن ها عبارت است از:نرم کننده پوست، ضد آلرژی، ضد التهاب، ضد سرطان،کاهش دهنده ی کلسترول،کاهش دهنده پرفشاری خون، آرام بخش و مغذی است.

 

 

  • فروش بذر سبزی و یونجه در اصفهان

خرید و فروش بذر گل مغربی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی